Šerajte nas!

Pivovara Medvedgrad uključila se u podršku kampanje za obnovu kultnog kutinskog kluba Baraka

Ova popularna zagrebačka pivovara započela je sa svojim radom 1994. godine. Na tržištu je uskoro postala prepoznatljiva po svojim pivima Zlatni medvjed, Crna kraljica, Dva klasa i Grička vještica. U novije vrijeme i rastom hrvatske pivske craft scene također se ističu po pivima kao što su Fakin IPA, Agram Stout, Crni Jack…

Poveznica između Kulturnog centra mladih i pivovare Medvedgrad prije svega je nezavisni smjer u kojem oboje djelujemo. Isto tako svojim radom predstavljamo prepoznatljive ikone naših gradova, što oboje posebice volimo istaknuti kroz naš dizajn. Kod KCM-a to su prepoznatljiva grafička rješenja Krešimira Misch Certića i Kristijana DeepOverground Šamarinca, dok je kod pivovare Medvedgrad za dizajn zadužen Vedran Klemens, ali i kolektiv Pimp My Pump.

Pivovara Medvedgrad također ima projekt Dobri Duh Zagreba kojim žele podržati humanitarno djelovanje, a pogotovo one koji svojim talentom i trudom mijenjaju grad na bolje.
Isto tako nedavno su uspješno završili crowdfunding kampanju za izgradnju nove, veće pivovare u kojoj su skupili preko milijun eura u rekordnom vremenu od samo desetak dana.

Velika nam je čast što je kampanja “Svi za Baraku” u kojoj nam je cilj prikupiti 100 tisuća kuna za opremanje kluba za mlade naišla na interes za suradnju kod jedne ovako prepoznatljive hrvatske pivovare.
O načinima suradnje i konkretnim akcijama upoznati ćemo javnost uskoro.

Do tada nam i Vi možete pomoći kupnjom ulaznica za 20. Organizirani kaos, odabirom nekih od naših proizvoda iz internet trgovine, dijeljenjem vijesti o kampanji na svojim društvenim mrežama, organiziranjem događaja u svom gradu ili sudjelovanjem u nadolazećoj crowdfunding kampanji koja je u planu krenuti sredinom mjeseca travnja.